sábado, 7 de março de 2009

Om Onder Een Nieuwe Neef Te Kijken...



OM ONDER EEN NIEUWE NEEF TE KIJKEN...

Het schijnt dat slechts nu het werkelijk begonnen jaar, al begins, alles loopt, gebeurt alles…
In mijn leven, mijn dagelijkse is men altijd goed geageerd, vergaderingen, ideeën in praktisch, planning en het werk, veel werk…
Tico en Teco hadden dat dat in miljoenenpra moet worden vermenigvuldigd kunnen geven het hebben gesteund aan alles gehad hoeveel ik dat heb in dit eerste semester van jaar… alles uit te voeren het prioritaire…
volledige het notitieboekje van de nota…
verplichtingen…
het levensgangen… is maar het loopt ontgin,
heeft het haast aan te komen,
het veel te bereiken wat heeft…
het heeft zo veel nieuwigheid, zo velen verwachtingen… uau!
I aanbidt dit alles! Ik vind dat als ik niet loop…
opzet Twee honderd dingen tezelfdertijd en ik aanbid om dit alles te leiden… rs
als het waanzin is of, ik breng geen verslag van het bericht uit…Ik maak wat het te maken dat…
heeft Nog zijn wij in Maart en het jaar allen reeds is volledig van programmering…
Een zeer geciteerde vrouw, I? Ik vind dat ja… rs
maar ik dit alles aanbid, vind ik dat ik naar deze zo vele uitdagingen…
word verplaatst Ik ben zo…
In April heb ik reeds sommige belangrijke super taken…
Het is maand van mijn verjaardag, is het de maand waar I meer zich in me, in mijn wensen en doelstellingen, in mijn doelstellingen…
concentreren Het is de maand dat ik alles die overging, geef het vegen in de archieven weeg, sluit ik alles uit die en de open plekpra van I meer nieuwe dingen niet…
dient Ik ben verrast aan The Times met de dingen waar het leven me gezicht het gezicht zet, de Dingen waarvan ik nooit veronderstelden, maar het is het leven, is mijn leven,
ben ik van mening dat het Heelal aan mijn gunst
I samenzweert alhoewel de Hand van God in alles zie wat ik maak, alvorens I…
maakt reizen, studies, muziek, het werk en meer reizen het zijn wat het in deze maand aan van April wacht, dat eenvoud het deel, meer prettier is van het jaar!
Vóór niets, dank ik de God voor de kansen die niet weinig
I vragen om versterken dat me nog meer zijn, dat het mijn krachten…
vernieuwt Het is alles wat de behoefte van I…
wij gaan in die zin dat de tijd niet, door de manier kan wachten,
kan mijn leven niet wachten…


Angell_C
Cláudia Cifuentes.


*************************************************************************


Um olhar sob um novo prisma...

Parece que só agora o ano realmente começou, tudo ingrena, tudo anda, tudo acontece...
Na minha vida, o meu cotidiano é sempre bem agitado, reuniões, idéias em prática, planejamento e trabalho, muito trabalho...
Tico e Teco tiveram que se multiplicar em milhões pra poder dar suporte a tudo quanto eu tenho que realizar nesse primeiro semestre do ano...
tudo é prioridade...
agenda cheia...
compromissos...
e a vida anda... mas a minha corre,
tem pressa de chegar,
tem muito o que alcançar...
tem tanta novidade, tantas expectativas... uau!!
E eu adoro isso tudo! Acho que se não corro, morro...
Duzentas coisas ao mesmo tempo e eu adoro administrar isso tudo...rs
Se é loucura ou não, dou conta do recado...faço o que tem que ser feito...
Ainda estamos em março e ano todo já está cheio de programações...
Uma mulher muito cotada , eu? Acho que sim...rs
Mas adoro isso tudo, acho que sou movida a esses tantos desafios...
Sou assim...
E em Abril já tenho alguns afazeres super importantes...
É mês de meu aniversário,
É o mês em que eu mais me concentro em mim, nos meus desejos e metas,
Nos meus objetivos...
É o mês que eu peso tudo que passou, dou uma varredura nos arquivos,
Excluo tudo que não serve e abro espaço pra mais coisas novas...
Me surpreendo às vezes com as coisas em que a vida me põe cara a cara,
Coisas das quais eu nunca imaginei,
Mas é a vida, é a minha vida, sinto que o Universo conspira ao meu favor
E vejo a Mão de Deus em tudo o que eu faço, até mesmo antes que eu faça...
Viagens, estudos, músicas, trabalhos e mais viagens
É o que me espera nesse mês de Abril, que modéstia á parte, é mais lindo do ano!
Antes de mais nada, agradeço a Deus pelas oportunidades que não estão sendo poucas
E peço que me fortaleça ainda mais,
Que renove as minhas forças...
É tudo o que eu preciso...
E vamos nessa que o tempo não pode esperar,
Aliás, a minha vida não pode esperar...

Nenhum comentário: